پاسخ گودمال:
شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "ویرایش اطلاعات کاربری " به صفحه اطلاعات کابری منتقل میشوید که در این بخش امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.
پاسخ گودمال:
لطفاً ایمیلهای اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری gmail گاهی spam میشوند.
پاسخ گودمال:
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی خود، ابتدا با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه " آخرین تراکنش ها " کلیک کنید، کلیه سفارش ها و فاکتور های قبلی خود را در این صفحه مشاهده مینمایید.
پاسخ گودمال:
جلب اعتماد مصرف کنندگان و خریداران عزیز از اولویت های فروشگاه ما است و دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به کسب و کار فروشگاه ما رسمیت میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید با کلیک روی نماد اعتماد الکترونیکی سایت از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.ضمن اینکه سایت ما دارای درگاه پرداخت آنلاین نیز است که توسط مبادی رسمی احراز هویت شده است.
پاسخ گودمال:
بله، با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.
پاسخ گودمال:
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
پاسخ گودمال:
بله. پس از ورود به حساب کاربری خود و اضافه کردن کالای مورد نظر در صفحه سبد خرید، بخش " ارسال کالا به عنوان کادو " وجود دارد، از این قسمت کاغذ کادو مورد نظرتان را میتوانید از بین طرحهای عرضه شده در سایت متناسب با سلیقه و مناسبت هدیه انتخاب کنید تا بسته شما کادو و ارسال شود.
پاسخ گودمال:
با توجه به نوع کالا و مکان ارسال کالا روش های ارسال زیر برای شما در فاکتور خرید فعال میشود که به خواست خود میتوانید هرکدام را انتخاب کنید :
همپنین با توجه به سیاست فروشگاه در راستای جلب رضایت مشتریان خود، امکان ارسال رایگان کالا برای بعضی از کالا ها نیز وجود دارد. بدین منظور کالاهایی که شامل ارسال رایگان میشوند با گزینه " ارسال رایگان " در قسمت معرفی کالا مشخص میشوند.
پاسخ گودمال:
برای اضافه کردن آدرس جدید جهت ارسال کالا باید به بخش " جعبه آدرس ها " مراجعه کنید.برای این منظور به دو صورت عمل کنید:
پاسخ گودمال:
کالاهای ارائه شده در سایت دارای تضمین کیفیت و اصالت میباشند و ضمن بررسی و کنترل کیفیت در چند مرحله به مشتریان عزیز ارسال میگردد. چنانچه محصول خریداری شده به هر علت دارای نقص یا موردی باشد که مربوط به فروشگاه باشد میتوانید از طریق شماره پشتیبان مندرج در صفحه اصلی درخواست بررسی نمایید و همکاران ما در اسرع وقت موضوع را پیگیری خواهند نمود.
پاسخ گودمال:
بله، چنانچه کالا به هر علت که از مبدا ارسال دارای مشکلاتی باشد، قابلیت مرجوع کردن را دارد. و مبلغ پرداختی به مشتری عودت داده میشود.لذا مشتری میتواند با ارسال ایمیل یا تماس با مرکز پشتیبانی مشتریان، موضوع خود را پیگیری نماید.
پاسخ گودمال:
در حال حاضر ارسال کلیه سفارشات در کل کشور از طریق پست پیشتاز است که بر اساس قوانین شرکت پست از 3 تا 5 روز حداکثر سفارشات تحویل داده خواهد شد. این مدت زمان در مراکز استان ها معمولا بین 2 تا 3 روز است.
پاسخ گودمال:
کارشناسان ما از ساعت 9 تا 18 آماده پاسخگویی به تماس های شما است. در خارج از ساعات گفته شده نیز میتواند از طریق صندوق صوتی پیغام خود را گذاشته و کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. ضمن اینکه از طریق پست الکترونیک نیز میتوانید با ما در ارتباط باشید. کلیه اطلاعات تماس با ما در بخش " تماس با ما " درج شده است.
پاسخ گودمال:
در حال حاضر نحوه پرداخت بصورت آنلاین و از طریق درگاه بانکی است.
تهران - برج سفید
مرکز پشتیبانی و ارتباط با مشتریان: 91300216-021
ساعات پاسخگویی آنلاین: 9 الی 18
تمامی محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه تجاری GOODMALL است